Poczta Polska walczy o klientów internetowych.

Nowa oferta Poczty Polskiej, obejmująca dostarczenie przesyłek i jej opakowań.

poczta polska

poczta polska

Dla sprzedających przez internet Poczta Polska uruchomiła nową ofertę, obejmującą dostarczenie przesyłki, jej opakowanie i ubezpieczenie. Ma to wzmocnić pozycję spółki na rynku e-commerce.Zgodnie ze strategią Poczty Polskiej do 2020 roku paczki i przesyłki w ramach e-handlu mają być głównym obszarem wzrostu. Spółka zakłada 1,5 mld zł przychodów w tym obszarze i 100-proc. wzrost.

– Klient e-commerce jest klientem, który oczekuje szybkiej i dobrej jakościowo dostawy. Decydującym elementem jest cena wysyłki. Są porównywarki, w których klienci mogą sobie porównać ceny z opcją wysyłki i to jest jeden z decydujących o zamówieniu towaru elementów – mówi Kinga Dobrzyń, zastępca dyrektora zarządzającego sprzedażą w segmencie klienta detalicznego w Poczcie Polskiej.

poczta polska
    Studenta do pracy przyjmę
    Łączenie pracy i studiów staje się coraz powszechniejsze wśród młodych ludzi.Z jednej stro...
    2019-10-24  |   16
    Dane z rynku aut używanych: Polacy głównie sięgają po sprawdzone modele. Na topie Astra, Focus i Octavia
    Hatchbacki cieszą się w Polsce największą popularnością wśród kupujących pojazdy używane.
    2019-09-12  |   85
    Polacy powoli przerzucają się z diesli na benzynę. Widać to po najnowszych wynikach sprzedaży
    Ponad 36% sprzedanych Volkswagenów w pierwszym półroczu br. miało silniki TDI. W ciągu rok...
    2019-09-12  |   80
      Korporacje, reportaże, dokumenty
      2018-09-15  |   2416219
      25 LAT Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
      2017-01-08  |   926674
      Podstawowe błędy kierowców. Na 100% Ty też popełniasz te błędy, a może jest ich więcej?. Z...
      2017-09-15  |   39719
      Szukasz pracy czy współpracy w produkcji filmowej - zadzwoń
      2018-01-22  |   23263
      World Match Racing Tour - Energa Sopot Match Race - Day 1.
      2016-08-02  |   12863

        BIZNESREGION

        ul.Młynarska 3/11, 01-258 Warszawa
        : +48 22 490 66 15

        : redakcja@biznesregion.pl



        reklama