reklama

Akty terrorystyczne i uchodźcy powodem poważnych zmian w branży turystyki motywacyjnej


Polacy w związku z wydarzeniami terrorystycznymi i falą uchodźców omijają niektóre destynacje.

 

W roku 2016 należy spodziewać się wzrostu wyjazdów typu incentive, które cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. Jednak najbardziej interesują ich bezpieczne kraje. Dlatego branża turystyki motywacyjnej poszerza ofertę o tak odległe kraje jak Australia i Nowa Zelandia.
Polacy w związku z wydarzeniami terrorystycznymi i falą uchodźców omijają niektóre destynacje. Ważny jest dla nich wypoczynek w interesującym, ale jednocześnie bezpiecznym miejscu. Dlatego z reguły odrzucają propozycje wyjazdów do krajów, które narażone są na potencjalne konflikty. Liczą, że organizatorzy zaoferują im także unikalną ofertę.
- Z pewnością będziemy musieli rezygnować z tych kierunków, które nie cieszą się dobrą sławą z uwagi na akty terrorystyczne lub napływ uchodźców. Na pewno są to takie państwa jak Turcja, Tunezja, Maroko, Francja, czy Grecja. Są to kierunki, które z pewnością będą omijane na mapie naszych wyjazdów, uważa Patrycja Werema, MICE Director Hello Poland DMC.
Według Patrycji Weremy obecna sytuacja na świecie i rosnące wymagana klientów sprawiają, że firmy z branży incentive muszą poszukiwać takich destynacji, które nie wiążą się z bezpośrednim zagrożeniem. Jednocześnie muszą wziąć pod uwagę dodatkowe wymagania klienta. Istotne jest, czego on oczekuje od wyjazdu i jaki cel chce osiągnąć.
- Organizatorzy powinni zainteresować się także tymi miejscami, które dotychczas z różnych względów nie były bardzo popularne. Z uwagi na bezpieczeństwo będziemy teraz mieli okazję realizować wyjazdy także do dalekich krajów np. do Australii czy Nowej Zelandii. Z powodu odległości, kosztów i czasu przelotu były to kierunki, które przeważnie schodziły na dalszy plan, mówi Patrycja Werema.
Sytuacja na polskim rynku jest podobna do tej, która jest na zagranicznych rynkach. Dla wszystkich europejskich organizatorów wyjazdów incentive najważniejszą kwestią jest bezpieczeństwo. Zwracają oni także uwagę na inne czynniki jak np. niestabilność kursów walut. Ich zadaniem jest zapewnienie pobytu na jak najwyższym poziomie. Wiedzą oni doskonale, że dzięki temu klient skorzysta z ich usług ponownie, na czym zyska cała branża.


Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.


Wyślij komentarz
Turystyka
    W 9 miesięcy zamknięto blisko 142 tys. jednoosobowych firm. Zawieszono ponad 282 tys.
    W pierwszych trzech kwartałach br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej dz...
    2024-11-01  |   215
    W Polsce rośnie liczba cudzoziemców zgłoszonych do ubezpieczenia emerytalnego i rentowego [Dane z ZUS]
    Na koniec pierwszego półrocza br. liczba osób, które w zgłoszeniu do ubezpieczenia emeryta...
    2024-09-11  |   573
    Aluprof, lider w branży systemów aluminiowych
    Aluprof zwiększa moce produkcyjne, stawiając na zrównoważony rozwój i nowoczesne technologie
    2024-06-19  |   866
      W piątek 26.02.2021r.o godz.17.00 w Bielsku - Białej dyskutowano o zasadności budowy spala...
      2021-02-27  |   13497389
      Konkurs "FIRMA ROKU 2019" rozstrzygnięty, statuetka złotego Dedala powędrowała d...
      2019-10-08  |   7380494
      Korporacje, reportaże, dokumenty
      2018-09-15  |   2498812
      25 LAT Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
      2017-01-08  |   930331
      Podstawowe błędy kierowców. Na 100% Ty też popełniasz te błędy, a może jest ich więcej?. Z...
      2017-09-15  |   43185

        BIZNESREGION

        ul.Młynarska 3/11, 01-258 Warszawa
        : +48 22 490 66 15

        : redakcja@biznesregion.pl



        reklama