reklama

Zakończyła się konferencja BUSINESS INSIDER Global Trends Festival


Tematem przewodnim tegorocznej odsłony dorocznego Trends Festival organizowanego przez BUSINESS INSIDER było znaczenie pandemii Covid-19 i jej wpływ na funkcjonowanie biznesu.

global trend festiwal

global trend festiwal

Przez pięć dni, na pięciu scenach zlokalizowanych na trzech kontynentach w różnych strefach czasowych, ponad 250 znakomitych prelegentów, ekspertów z wielu sfer biznesu i życia społecznego, przybliżało trendy dotyczące poszczególnych obszarów ich działalności w perspektywie szybko postępujących zmian na świecie. BUSINESS INSIDER Global Trends Festival jest pierwszą taką globalną konferencją, która odbyła się całkowicie online. iMagazine jest patronem medialnym wydarzenia.


– Skutki pandemii Covid-19 odczuwane są przez biznes na różnych poziomach działalności. To wydarzenie bez precedensu stworzyło zupełnie nowe ścieżki rozwoju i zmusiło firmy na całym świecie do natychmiastowej reakcji, a niemal żadna z branż nie pozostała nietknięta zmianą. O tym, jakie drogi wybrano i jakie rozwiązania zastosowano, a także o tym w jakim kierunku będziemy podążać w przyszłości, opowiedzieli światowi eksperci na pięciu scenach BUSINESS INSIDER Global Trends Festival – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Tematem przewodnim tegorocznej odsłony dorocznego Trends Festival organizowanego przez BUSINESS INSIDER było znaczenie pandemii Covid-19 i jej wpływ na funkcjonowanie biznesu. Wydarzenie odbyło się w przełomowej formule. Podczas BUSINESS INSIDER Global Trends Festival na scenach pojawiło się ponad 250 światowych ekspertów, z którymi publiczność mogła nawiązywać interakcje, zadawać pytania i komentować prelekcje. Platforma umożliwiła użytkownikom nie tylko rozszerzenie sieci networkingowej czy skorzystanie z wyjątkowych materiałow on demand, ale także dała możliwość brania udziału w konkursach z cennymi nagrodami oraz uczestniczenia w wirtualnym EXPO – prezentacjach firm z całego świata.

Na scenach BUSINESS INSIDER Global Trends Festival wystąpili m.in. Henry Blodget, prezes Insider Inc.; Nouriel Roubini, światowej sławy ekonomista; Reed Hastings, CEO Netflix; Adena T. Friedman, prezes NASDAQ; Nassim Nicholas Taleb, profesor Uniwersytetu Nowojorskiego, autor książek, tj: „Czarny Łabędź” czy „Antykruchość; Michael Miebach, desygnowany prezes Mastercard; Markus Duesmann, prezes AUDI; Blake Chandlee, wiceprezes TikTok; Robert Lewandowski, piłkarz, inwerstor i ambasador Dobrej Woli UNICEF; Mathias Doepfner, CEO Axel Springer SE; Marc Walder, CEO Ringier AG; Werner Baumann, prezes firmy Bayer; Nancy Dubuc, prezes VICE Media; Boyan Slat, założyciel The Ocean Cleanup; Phil Graves, wiceprezes firmy Patagonia; Sergio Ermotti, prezes grupy UBS; Stuart Kronauge, CMO Beyond Meat; Audrey Tang, minister cyfryzacji z Tajwanu; Poppy Gustaffson, prezes Darktrace; Stan Garmark, wiceprezes Spotify; Alain Dehaze, prezes Adecco; Jean-François Manzoni, prezes IMD (International Institute for Management Development) w Lozannie; Ray Dalio, założyciel Bridgewater Associates; Ritesh Agarwal, prezes OYO; Kristin Peck, prezes Zoetis oraz Vani Kola, dyrektor zarządzająca Kalaari Capital.

Każdego dnia konferencji prelegenci podejmowali inny temat przewodni – Welcome to the Future, Shifting Societies, Sustainability, Technology oraz Organization. Pierwszego dnia tematem były prognozy na przyszłość w świetle istotnych zmian na skalę globalną wywołanych przez pandemię Covid-19. Tematem przewodnim drugiego dnia konferencji były natomiast trendy kształtujące zachowania konsumentów wynikające z intensywnych zmian w zakresie konsumpcji. Na scenach pojawili się eksperci związani z sektorem fin-tech, doświadczający transformacji cyfrowej, deglobalizacji, e-commerce oraz przyszłości rozrywki i konsumpcji mediów. Trzeci dzień konferencji był poświęcony zrównoważonemu rozwojowi, który coraz częściej staje się elementem strategii firm, a jego osiągnięcie stanowi wyzwanie i stwarza nowe możliwości biznesowe. Eksperci poruszyli temat sustainability na przykładach branży mody, e-mobilności, partnerstw korporacji na rzecz zmian, a także alternatywnych źródeł energii. Z kolei czwartego dnia prelegenci omówili najważniejsze trendy technologiczne, które widoczne są na przykładach branży farmaceutycznej, ochrony zdrowia, biotechnologii, a także branży spożywczej i związanej z mobilnością. W dniu kończącym konferencję podsumowano natomiast dotychczasowe dyskusje pod kątem zastosowania najnowszych trendów w organizacjach.

Posiadacze biletów Plus oraz VIP mają możliwość bezpłatnego dostępu do treści on demand z całej konferencji przez 12 miesięcy. Dla pozostałych osób, na stronie www.trendsfestival.com, od soboty 24 października, zostanie wprowadzona opcja zakupu dostępu do wystąpień i treści ze wszystkich 5 dni konferencji BUSINESS INSIDER Global Trends Festival, z którego będzie można korzystać do 31 października 2021 r.

Realizację on-line dla organizatora wykonał nasz wydawca  Dom Mediowy Film Facator  

Więcej informacji: www.trendsfestival.com

global
    Drożyzna nie odpuszcza. Do tego w sklepach widać mocne przetasowania wśród liderów podwyżek
    Dynamika wzrostów cen sukcesywnie idzie w górę, co widać z każdym kolejnym miesiącem.
    2024-09-10  |   911
    Niecałe 59 proc. kobiet planujących rozstanie sprawdza dokładne koszty rozwoduNiecałe 59 proc. kobiet planujących rozstanie sprawdza dokładne koszty rozwodu
    Pieniądze dla kobiet mają znaczenie. Koszty rozwodu częściej je martwią niż mężczyzn [ANAL...
    2024-09-10  |   998
    W sklepach jest już o blisko 3 proc. drożej niż rok temu. Dynamika wzrostu cen zmieniła trend
    W maju br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 2,9% rok do roku, po podwyżce o 2,4% w kwie...
    2024-06-19  |   907
      W piątek 26.02.2021r.o godz.17.00 w Bielsku - Białej dyskutowano o zasadności budowy spala...
      2021-02-27  |   13497490
      Konkurs "FIRMA ROKU 2019" rozstrzygnięty, statuetka złotego Dedala powędrowała d...
      2019-10-08  |   7380591
      Korporacje, reportaże, dokumenty
      2018-09-15  |   2498914
      25 LAT Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
      2017-01-08  |   930442
      Podstawowe błędy kierowców. Na 100% Ty też popełniasz te błędy, a może jest ich więcej?. Z...
      2017-09-15  |   43293

        BIZNESREGION

        ul.Młynarska 3/11, 01-258 Warszawa
        : +48 22 490 66 15

        : redakcja@biznesregion.pl



        reklama